مهاجرت به سایر کشور ها

مهاجرت به دومینیکا، یک روش مهاجرت سریع و آسان

یکی از زیباترین کشورهای جهان کشور دومینیکا است که بسیاری از افراد این کشور را بهشت روی زمین می‌دانند، اما مهاجرت به دومینیکا تنها به دلیل زیبایی‌های طبیعی و آب و هوای خوب آن نیست. مهاجرت به این کشور مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به هزینه‌های کم زندگی، پاسپورت قدرتمند و همچنین فرصت‌های خوبی که برای کارآفرینان ایجاد کرده است، اشاره کرد. 

برای مهاجرت به دومینیکا و دریافت پاسپورت این کشور راه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها نیز شرایط خاص خود را دارند. برای اینکه بیشتر با این کشور زیبا، روش‌های مهاجرت و شرایط هر روش مهاجرتی آشنا شوید، ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. 

آشنایی با کشور دومینیکا و مزایای زندگی در این کشور

قبل از اینکه به مهاجرت به دومینیکا بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر درباره این کشور زیبا صحبت کنیم. دومینیکا یک جزیره کوچک در دریای کارائیب است که طبیعتی بسیار بکر دارد. جنگل‌های بارانی سرسبز و آبشارهای خیره کننده در این کشور باعث شده‌اند که این کشور یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی باشد. 

مورد بعدی اینکه هزینه‌های زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای این حوزه کم است و کیفیت زندگی در دومینیکا به نسبت سایر کشورهای کارائیب بالاتر است. این کشور، کشور آرامی است که سیستم بهداشت و درمان در این کشور از استاندارد بالایی برخوردار است. دومینیکا از نظر امنیت نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و میزان جرم و جنایت در این کشور پایین است. 

در حالت کلی از مهم‌ترین مزایای زندگی در این کشور زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • زیبایی‌های طبیعی خیره کننده 
  • هزینه‌های پایین زندگی 
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری
  • داشتن مردمانی گرم و مهمان‌نواز 

بهترین روش مهاجرت به دومینیکا 

برای مهاجرت به دومینیکا نیز مانند هر کشور دیگری روش‌های مختلفی وجود دارد، اما یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی که به سرعت منجر به دریافت پاسپورت این کشور می‌شود، سرمایه‌گذاری در دومینیکا است. 

مهاجران با داشتن حداقل ۱۰۰ هزار دلار می‌توانند در این کشور سرمایه‌گذاری کرده و در عرض ۳ الی ۶ ماه پاسپورت این کشور را دریافت کنند. یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور خرید املاک و مستغلات است که بین ۳ الی ۵ سال طول می‌کشد تا منجر به دریافت پاسپورت این کشور شود. 

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا 

پاسپورت دومینیکا رتبه ۳۵ را در میان کشورهای جهان داشته و دریافت پاسپورت دومینیکا مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • سفر به ۱۱۱ کشور جهان بدون نیاز به دریافت ویزا 
  • امکان دریافت ویزای بلند مدت ۱۰ ساله آمریکا 
  • مالیات کم 
  • ارائه  پاسپورت به همسر و فرزندان زیر ۳۰ سال 
  • امکان دریافت پاسپورت در کوتاه‌ترین زمان بدون نیاز به حضور در دومینیکا 
  • عدم نیاز به حضور در دومینیکا بعد از دریافت پاسپورت 
  • زبان انگلیسی 

و…

مهاجرت به دومینیکا
جاذبه های دومینیکا

سایر روش‌های دریافت پاسپورت دومینیکا 

همان‌طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، برای مهاجرت به دومینیکا و دریافت پاسپورت این کشور راه‌های دیگری نیز وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • مهاجرت به دومینیکا از طریق تولد 

کشور دومینیکا از قانون خاک و خون تبعیت می‌کند و کودکانی که در خاک دومینیکا متولد می‌شوند بدون توجه به تابعیت والدینشان می‌توانند تابعیت و شهروندی دومینیکا را بگیرند. 

 

  • مهاجرت به دومینیکا از طریق ازدواج 

اگر فردی با یک شهروند دومینیکا ازدواج کند، می‌تواند تابعیت و شهروندی این کشور را دریافت کند، البته باید حداقل ۳ سال از ازدواج بگذرد. 

  • مهاجرت به دومینیکا از طریق نژاد 

کودکانی که حداقل یکی از والدین آنها در دومینیکا متولد شده و یا شهروند این کشور هستند، بلافاصله بعد از تولد تابعیت این کشور را دریافت خواهند کرد. 

  • مهاجرت به دومینیکا از طریق تابعیت 

افرادی که با هر کدام از ویزاهای قانونی دومینیکا وارد این کشور شده باشند، در صورتی که ۷ سال در این کشور اقامت داشته باشند،‌ می‌توانند پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. البته برای دریافت پاسپورت شرایط دیگری نیز لازم است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

۱- اثبات شخصیت 

۲- شناخت کامل حقوق و مسئولیت‌های شهروندی 

۳- دانش زبان انگلیسی حداقل در سطح B1

۴- ۱۲ ماه اقامت دائم در دومینیکا قبل از درخواست پاسپورت 

۵- اثبات زندگی در کشور دومینیکا بعد از دریافت پاسپورت 

بیشتر بخوانید: ارزش و اعتبار پاسپورت کانادا 

جمع‌بندی 

یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت، مهاجرت به دومینیکا است. این کشور زیبا شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است تا با حداقل سرمایه بتوانند پاسپورت دومینیکا را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند و از مزایای پاسپورت بهره‌مند شوند. 

علاوه بر این دومینیکا کشوری امن و آرام است و کیفیت زندگی بالا و هزینه‌های زندگی در دومینیکا کم است، همین باعث شده که بسیاری از شهروندان آمریکایی این کشور را برای زمان بازنشستگی خود انتخاب کنند. 

برای اینکه بیشتر با راه‌های مهاجرت به این کشور یا سایر کشورهای جهان آشنا شوید، سایر مقالات ما در این بخش را نیز بخوانید، همچنین برای مشاهده آخرین اخبار و مقالات روز مهاجرتی با ما در مهاجر همراه باشید. 

سوالات متداول 

۱- حداقل سرمایه مورد نیاز برای دریافت پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

سرمایه گذاران با حداقل ۱۰۰ هزار دلار سرمایه می‌توانند در این کشور سرمایه گذاری کرده و پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. 

 

۲- آیا خرید ملک نیز منجر به دریافت پاسپورت دومینیکا می‌شود؟

بله، افرادی که املاک و مستغلاتی در این کشور خریداری کنند، باز هم می‌توانند پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند، اما زمان دریافت پاسپورت در این روش سرمایه گذاری بیشتر است. 

 

سعیده احمدزاده

سعیده احمدزاده به شما کمک می‌کند تا بیشتر با مقوله مهاجرت به کشورهای مختلف جهان و روش‌های مهاجرتی آشنا شده و انتخاب بهتری برای آینده زندگی خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا