خبر هاکار در سایر کشور ها

آشنایی با سایت های کاریابی در سوئد

یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا که همواره مورد توجه شهروندان ایرانی نیز بوده است، کشور سوئد است و بسیاری از افراد با کاریابی در سوئد، برای کار این کشور را انتخاب می‌کنند، البته علاوه بر مهاجرت‌های کاری، برای مهاجرت به این کشور روش‌های دیگری نیز وجود دارد. 

با این حال به دلیل نرخ بیکاری پایین سوئد، مهاجرت کاری همواره طرفداران زیادی دارد و افرادی که بتوانند ۴ سال در این کشور کار کنند، با پرداخت مالیات و… می‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. 

برای همین ما تصمیم گرفته‌ایم در ادامه این مطلب شما را با سایت های کاریابی در کشور سوئد آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل شغل مناسب خود را پیدا کرده و به این کشور مهاجرت کنید. 

راه‌های کاریابی در سوئد 

همان‌طور که می‌دانید برای مهاجرت کاری به سوئد نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر دنیا باید یک جاب آفر از کارفرمای سوئدی داشته باشید تا بتوانید برای دریافت ویزای کاری این کشور اقدام کنید. برای کاریابی در سوئد روش‌‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از:‌

  • موسسات کاریابی در سوئد 

یکی از روش‌های کاریابی در سوئد این است که به موسسات کاریابی در این کشور مراجعه کنید که این روش برای افرادی که در خارج از این کشور زندگی می‌کنند و قصد مهاجرت به این کشور را دارند، روش مناسبی نیست. 

  • کاریابی در سوئد از طریق اینترنت 

روش دیگر برای کاریابی در سوئد، کاریابی از طریق اینترنت است که تقریبا یک روش رایج بوده و افرادی که به دنبال کار در سوئد هستند، می‌توانند با ارسال رزومه خود به این سایت‌ها به صورت آنلاین، شغل مناسب خود را پیدا کنند. 

  • کاریابی در سوئد از طریق روزنامه‌های سوئدی 

از دیگر روش‌های کاریابی در سوئد می‌توان به کاریابی از طریق روزنامه‌ها اشاره کرد که برخی از این روزنامه‌ها، بخش ویژه‌ای در سایت داشته و پیشنهادات شغلی را در این بخش نیز قرار می‌دهند. از مهم‌ترین این روزنامه‌ها می‌توان به روزنامه‌های زیر اشاره کرد. 

1- NYHETER

2- SEVENSKA DAYBLADET

3- DAGENS

و همچنین مجله PLATSBANKEN 

بیشتر بخوانید: سایت های کاریابی آمریکا 

  • جستجوی کار در سوئد به صورت مستقیم 

روش دیگری که برای کاریابی در کشور سوئد وجود دارد، کاریابی به صورت مستقیم است که در این روش کاریابی فرد مستقیما برای کار به کارفرماها و شرکت‌ها مراجعه می‌کند. 

کاریابی در سوئد
مهاجرت به سوئد

سایت های کاریابی در سوئد 

از مهم‌ترین سایت‌های کاریابی در سوئد می‌توان به سایت‌های زیر اشاره کرد. 

و از مهم‌ترین شرکت‌های کاریابی در این کشور می‌توان به شرکت‌های زیر اشاره کرد. 

جمع‌بندی 

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به سوئد، مهاجرت کاری است و به دلیل نرخ بیکاری پایین این کشور، هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای کار به سوئد مهاجرت می‌کنند با این حال مهاجرت کاری به این کشور نیز مستلزم داشتن جاب آفر است و افرادی که بتوانند از یک کارفرمای سوئدی جاب آفر دریافت کنند، می‌توانند ویزای کاری سوئد را دریافت کنند. 

برای دریافت جاب آفر و پیشنهاد کاری فرد، فرد باید یک موقعیت شغلی برای خود پیدا کند که برای کاریابی در سوئد روش‌های مختلفی وجود دارد که از مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها، مراجعه به سایت‌های کاریابی است. 

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با چند سایت و شرکت مهم در زمینه کاریابی در سوئد آشنا کنیم برای اینکه بیشتر با مهاجرت به این کشور آشنا شوید، سایر مقالات این بخش را نیز بخوانید، همچنین برای مشاهده آخرین اخبار و مقالات روز مهاجرتی به سراسر دنیا با مهاجر همراه باشید. 

بیشتر بخوانید: روش های مهاجرت به سوئد 

سعیده احمدزاده

سعیده احمدزاده به شما کمک می‌کند تا بیشتر با مقوله مهاجرت به کشورهای مختلف جهان و روش‌های مهاجرتی آشنا شده و انتخاب بهتری برای آینده زندگی خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا